Politica de Retur

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE UTILIZARE ale magazinului online Pixeda.ro și se aplică conform legislației în vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe Pixeda.ro în termen de 14 zile de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în bani returnată sau produsul înlocuit se referă strict la costul produselor, fiind excluse taxele de livrare.

Plata transportului aferentă produsului returnat, respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului. În cazul în care se optează pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face în termen de 14 zile de la recepționarea produsului returnat de catre CREATIV PIXEDA SRL.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

Produse neacceptate:

Conform Art. 9, alin. (1), raportat la Art.16 lit. e) din Ordonanța Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor,  în cadrul contractelor încheiate cu profesionişti, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, produsele nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă. Produsele nu pot fi returnate dacă sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și  în alte scopuri, în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.

-  Produse care au fost desfăcute.

-  Produse care au fost testate/utilizate.

-  Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte sau șterse.

-  Produse achiziționate de la alte magazine.

-  Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factura sau bon fiscal).

-  Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Excepții

Conform legislației în vigoare, următoarele categorii de produse NU SE POT RETURNA:

a) produsele executate după specificațiile cumpărătorului;

b) produsele distinct personalizate;

c) produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot deteriora sau degrada rapid.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

  1. Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor enumerate mai sus.
  2. Completați formularul standard de retur.
  3. Contactați serviciul Relații Clienți la adresa de e-mail [email protected].
  4. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  5. Expediați coletul la adresa menționată în formularul de retur.
  6. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

7. După primirea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Rambursarea contravalorii produsului va fi facută în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea produsului returnat.

Pentru returul produselor va rog sa accesati setiunea Cont -> Comenzi, unde veti gasi un buton care va permite sa faceti returul unor produse sau tututot prduselor. Mai jos gasiti o imagine detaliata: